Werner Bär

Als Obma het me nit vyl z sage,
sygs in dr Baiz, sygs uffem Wage,
und s hilft au nit do gross go jammere,
nai, de schaffsch still in dr Kammere,
und trotzdäm isch das Amt nit Bürde,
drum trag ych das mit aller Würde,
und hoff dass alli mache mit,
dass es e tolli Fasnacht git.Als Obma brucht me vyl Geduld,
denn maischtens bisch an allem tschuld.
Wenn sich ain bim Wagebaue,
die ganz Zyt duet uff d Finger haue,
oder ain duet d Larve drugge,
e andere het sunscht so Mugge,
denn muesch als Obma du das richte,
und in aller Rue go schlichte.Duet afangs nit grad alles klappe,
denn nimm ych s uff die aige Kappe,
und sotti ebbis halt vergässe,
dr kennet jo my Mail-Adrässe.Zum Schluss sag ych nur no ganz schnäll,
Dr Bär het doch e ganz diggs Fäll.
 Werner Baer

Peter zum Wald

Peter ist unser WEB-Verantwortlicher und angefressener Chropfheimer!
Am 21. Februar 1999 überkam mich das Fasnachtsfieber! Ich wurde Mitglied der Chropf-Clique-Rieche. Bald stellte ich fest, dass hier die Dinge etwas anders laufen als üblich! So wurde am Waagebau keine klare Personalplanung praktiziert – es erschien jeder etwas „selbstgesteuert“. Der Aufbau des Wagens mit Dachlatten wurde nicht etwa mit Nägeln und Schrauben bewerkstelligt – Nein – mit Draht werden hier die Gewerke zusammengebunden!!Auch Heute noch ist es spannend mit den Chropfheimern eine Fasnacht zu bestreiten. Mittlerweile im Hintergrund, helfe ich gerne mit, diese langjährige Erfolgsgeschichte dieser – EINMALIGEN CLIQUE – weiter zu führen!Chropfheimer Peter
Peter zum Wald